Wilma 1 år!

Idag fyllde lilla Wilma 1 år. Tänk va tiden går fort!
Jag började dagen med att färga Maddes hår i min lilla salong. Kändes riktigt bra. Det där kan nog bli toppen. Min egen lilla fristad =)
Sen drog vi och gjorde ett pass till lilla Nellie.
Direkt därifrån åkte vi ut till Mickans härliga stuga. Wilma sprang runt som en galning =) Hon kan typ inte gå, hon springer hela tiden =) Hon och Tuva leker så bra fast det är så många år mellan dem =) Hon fick hur mycket paket som helst. Tuva och Fredde badade och vi fick smörgåstårta och fika i stora lass. Det var hur härligt som helst. Precis som en ledig dag ska vara. Nellie kunde inte sova för hon var rädd att missa nåt så hon har varit liteövertrött och gnällig. Men hon är ju så go så vad spelar det för roll =)
Hon är lika sprattlig och sprättig fortfarande. En riktig duracellbebis.

Se upp! Vild 1 åring på språng =) <3

Barnfika

Snellie

Tuva på bryggan

Tuva i kalashatten

Man måste komma ihåg att äta mitt i allt kalasande

TUva fick låna badkläder av Mickan eftersom vi glömt hennes

Wilma lånar morfar Kurts glasögon

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0