Aj aj aj

Igår när jag stod och bakade råkade jag ha ner ett stort ölglas som var helt fullt i vatten rakt på min fot. Glaset sprängdes i 1000 bitar och det gjorde ooooont. Jag började tokblöda ifrån två yttepyttesmå sår, löjligt. Idag har det känts som att hela benet i foten varit krossad. Typiskt när det var hur mycket som helst att göra på jobbet. Men det gick bra ändå och det var superroligt med en sån hektisk dag på jobbet!

Tuvas simskola började igår. Hon verkar vara yngst i hela gruppen men samtidigt är hon på precis samma nivå som de andra så det är inget som märks. Hon är en riktig fisk =) Idag fick de träna på bentag. Hon gjorde fina bentag =) Jag tycker att det är asjobbigt att gå upp, och då är det ändå bara dag 2. 13 kvar....pust. Måste ställa klockan på 6. Det tar så lång tid att väcka Tuvisen för hon är så trött så där tidigt. Hehe.

Nellie har börjat med smakportioner och älskar nu potatis =) Idag kladdade hon potatis precis överallt dit hon nådde (och dit hon kunde kasta) Det rann ut ur munnen och hon stoppade handen i maten och kladdade runt med. Hon tog tag i skeden så vi fick ha dragkamp om vem som skulle hålla den. Gofisen då. Hon börjar bli för stor nu. Jag vill att det ska sakta in lite. Kan hon inte få vara bebis i minst 2 år?

Kommentarer
Sofie

Åhhh gofiiiisen, vilken härlig bild!! =) Stackars fossingen =(

Idag är det din dag stumpan! Ja må hon leva, ja må hon leva!!! Hipp hipp HURRA!! Hoppas du får en underbar dag! Massa pussar och kramar!!

2010-07-28 09:27:25
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0