Trevligt tidsfördriv

Efter att ha skrivit här igår ringde jag igen till FK. Då fick jag veta att om jag nu blir utan ersättningn så kommer jag inte att få nån föräldrapenning alls. Värre än så kan det ju inte bli. Men jag har skickat in kopior på mitt schema som jag hade. Det räcker tydligen inte med ett anställningsbevis.

Jag blev så himla glad idag när mina framkallade kort låg i brevlådan. Jippiie nu har jag haft nåt att göra hela dagen. Så har jag kunnat låta bli att tänka på att jag kommer vara luspank. Det är ju så himla roligt med kort. Jag verkligen älskar det! Från 10 till 14 har jag suttit och klippt och klistrat. Nu är jag färdig så nästa sväng blir väl bebisens ankomst. Åh va spännande.



Madde hade varit till sin barnmorska idag. Hennes bebis är fixerad. Iiiihhh va spännande. Kom ut lilla krabat, jag vill träffa dig! Min bebbe har hicka inne i magen nu som vanligt =o)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0