Stick

Nu har jag stickat färdigt mitt första par sockor. Dom är långt ifrån pefekta, men den andra blev bättre än den första. Och nu när jag håller på med ett par till Tuva (första sockan snart klar) så blir det mycket mycket bättre. Övning ger färdighet. Roligt är det iaf! Riktig avkoppling. Som dessutom kan avnjutas samtidigt som man tittar på film. Så nu slipper reklampauserna bli så tråkiga. Jag måste bara köpa ett lite mer passande garn. Tunt garn med glitter i var visst inte det lättaste att sticka tätt med :o)


Kommentarer
Anonym

Dom är verkligen jättefina! Jag är imponerad :)

2010-01-10 21:32:21
linda

bra jobbat! :D

2010-01-10 22:53:49
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0