Snöstorm

Idag var tanken att jag skulle möta upp erik på stan. Tuva har växt så mycket på längden så nästan alla hennes tröjor visar 1dc av magen =) Typiskt. Sluta växa unge det blir dyrt! Tur att jag nu äntligen fick mina pengar igår så har jag iaf råd. Erik har beställt sig en halsduk lika som Niklas fick så han skulle följa med och välja färg på garnet. Och sen hade jag tänkt göra av med lite onödiga cash också. Har fått för mig att jag måste byta ut den här stora stationära datorn och köpa mig en bärbar i stället. Den här står ju för tusan plåtar(vårat substitut för svordom i Tuvas närhet) och dammar här i vardagsrummet. Tänk va mycket damm jag skulle slippa om jag tog upp det här stora databordet i stället. Inte så nödvändigt kanske (som fredrik gärna påpekar) men mycket mer praktiskt. Får man en klumpsumma pengar på en gång kan man lätt bli lite "slösig".Lite prylbög är jag ju också förståss och jag är ju ruggigt omodern med den här klupen. Kanske man ska ta sig en sväng in på Indiska och titta på nån ny ljuslyckta också? =)

Problemet är ju den här ankommande stormen. Jag tittar ut nu och.....It has begun! Jag har ju suttit inne och häckat så länge nu så jag är inte direkt sugen på att ge mig ut i storm väder....Tur att jag blev färdig med min nya halsduk igår.Den är alldeles fabulous! Garnet fanns i massa olika fina färger så jag kanske ska fixa en i annan färg också. Det är ju inte direkt så att jag har så mycket för mig...Stadsbesöket till ära har jag till och med kastat på mig lite smink. (kors i taket)



5 veckor kvar. Den här veckan har min mage blivit dubbelt så stor (som det känns)Man kan ju hoppas att vikten inte ökat så drastiskt! Jag börjar känna mig sprängfärdig.
Fredde kliver på och jobbar ikväll så nu tar Erik över och håller mig sällskap några dagar igen =)



Kommentarer
Louise

klart du ska unna dig lite shopping nu när du varit utan pengar så länge =D

2010-01-27 19:23:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0