Frisk?

Den har kommit smygandes utan att jag märkt av det. Min förbättring. När man har ont så kretsar allting man gör och alla tankar utav bara det. Men när man sen blir bättre så vänjer man sig genast och det kommer naturligt. Mina foglossningar känns riktigt bra nu och har gjort det hela veckan. Jag har hämtat Tuvisen tidigare och på dagis nästan varje dag eftersom det har kännts så bra. Tidigare har jag inte ens hämtat henne. Det har Fredde fått göra. Jag har lagat mat och städat. Känns overkligt att jag inte skulle klara av så enkla saker.

Jag tycker att det är så himla konstigt att jag nu när jag är som störst ska må som bäst. Förutom det här med foglossningarna så har jag dessutom det mycket lättare att sova nu. Tidigare har jag sovit ganska dåligt. Har inte kunnat ligga på rygg för då har bebisen legat på mina lungor så jag fått andnöd. Att ligga på sidan har kännts otäckt, som att jag har klämt bebisen. Så då har jag fått rulla runt efter en kort stund. Men nu som sagt sover jag som en liten prinsessa. Hur kan det vara möjligt?!?

Idag är Tuva ledig från dagis. Jag tyckte att hon kunde få långhelg nu när jag klarar av henne på egen hand. Nu ska vi börja med matsäck, sen bär det av ut i pulkabacken. Fredde kliver upp snart och Ingela kommer och ska vara med. Korvgrillning med varm choklad och saft. Jag tänker sitta parkerad i en stol medan dom andra två stora får dra upp den lilla och åka med =) Hur mysigt låter inte det?!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0