Datanörd

Idag har jag varit och köpt mig en ny liten pärla som jag har i knät just nu. Tyvärr så är jag ju inte van så den känns lite jobbigare än den gamla än så länge. Det kändes som det tog dubbelt så lång tid att farma idag. Men jag tror att jag ska köpa en mus till den här så är det bra sen. Annars är den en pärla. Min nya älskare.

Idag har jag hjälpt Erik med hans personliga brev still sitt cv. Och fy vad jag blev ledsen. Jag skulle verligen ha viljat ha det där frisörlärarjobbet som jag sökte. Jag VET att jag skulle ha varit perfekt för det där jobbet! Och jag är helt säker på att jag skulle ha gjort det hur bra som helst. Känns tråkigt. men samtidigt så hade jag inte haft den här bebisen i magen om jag fått jobbet.

Erik har åkte iväg nu och skulle träffa nån kompis. Han är en ängel. Han är här och leker familjefar med mig hela dagar och kvällar. Han hjälper till hela tiden. Det är helt fantastiskt. Men nu tycker jag lite synd om. Snacka om att ställa upp =) 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0