Barnledig

Idag är vi barnlediga. Jippie är vad vi tänkte. Men nu känns det tomt och tråkigt. Vad gjorde vi innan vi fick barn egentligen? Allt vi gör är då mycket roligare nu.
Tuva sover hos pappa och Helena. Vi har varit på Church street och käkat med Adde och Madde. Vi fick stå upp och vänta på bord i 90 min. Det kändes kan jag säga. Så länge har jag inte stått upp på 3 månader. Och jag fick svimningskänningar fler än en gång idag. Uscha va tugnt det var. Det kändes till och med under fötterna att jag har blivit tyngre. Det gjorde ont i fotsulorna. Men vad gör man inte för en Breast of chicken?

Tuvas mardrömmar har varit som värst den här veckan. Men igår natt när Fredde sov hemma med oss blev det mycket bättre. Snuttan då. Hon känner sig kanske osäker när pappa är borta på nätterna. Va hemskt.

Nu börjar jag tröttna. Nu vill jag att bebben ska komma ut. Jag börjar tappa tålamodet!!


Kommentarer
linda

haha breast of chicken åt jag JÄMT där när jag bodde i Gävle. mumsigt! och efterrätten med kakor och glass i ett glas. :D nästa gång jag kommer och hälsar på måste jag dit å äta.

2010-01-23 23:53:54
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com
Louise

Snart är det dags för ungen o ploppa ut, du behöver bara stå ut lite till! =)

Drygt det där med väntetider på church.. de borde bygga ut eftersom det är så mkt folk där jämt

2010-01-24 11:47:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0