Snö snö snö

Det blev inge bibliotek idag. Istället bojkottade jag den här jädra snön genom att vägra att kliva ut genom dörren. Marie, Kalle och Knutte kom och hälsade på, dom fick pulsa fram till dörren. Skönt att Tuva fick leka av sig lite ändå. Och nu är hon och Fredde ute och skottar. Inte längre på gården så nu är dom förmodligen ute på cykelbanan och skottar bort hundkiss. Dety är Tuvas absoluta favorit sysselsättning för tillfället =)
Pga pengabristen som vi har fram till lön nu så består fredagsmysmiddagen av pulvermos och fiskpinnar. Kan hända att vi kanske kan gräva fram lite ärtor också om vi har tur. Mmmmysigt.... Vart är godispåsen?

Kommentarer
Madde

Ja, vart är GODISPÅSEN?!!!! Hur sugen som helst...tur att jag har lite popcorn iaf!

2010-02-19 20:53:45
therese

Haha. Jag har också smackat i mig en popcorn påse. Men godiset dansar förbi bakom ögonlocken varje gång jag blinkar :P

2010-02-19 23:13:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0