Nu är det dags!

Här sitter jag på helspänn. Ringde precis till Madde. Bebisen är på väg. Hon var som vanligt iskall och svarade i telefon som om det vore helt normalt. Hon hade åkt in och varit öppen 5 cm. Då bestämde hon och Adde sig för att åka hem och hämta kameran som dom glömt. Inte så att hon tyckte att hon borde stanna-. Haha. Det är typiskt Madde det. Men det verkade ju gå bra för dom var nästan framme vid förlossningen när jag pratade med henne. Nu kommer jag att sitta och vänta på ett telefonsamtal eller ett sms hela kvällen och inte kunna tänka på någonting annat. Lycka till Maddisen!!! Jag håller tummarna för en så smärtfri och snabb förlossning som möjligt. Och se för guds skull till att komma hem så fort som möjligt så jag får träffa den lilla krabaten!!

Kommentarer
linda

skriv inte såna rubriker! haha jag tror ju att det är DU som håller på att klämma ut en bebis då. :D skulle inte förvåna mig om du bloggar på väg till sjukhuset. ;)

2010-02-12 20:01:33
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0