No news

Nu ska jag gå och lägga mig och har ännu inte hört nånting om förlossningen. Jag kommer såklart inte kunna sova så bra för nu börjar jag bli lite orolig. Jag vet att det kan ta så här lång tid, men det är ju hemskt att bara sitta och vänta på att höra nåt. Sen är dom såklart berättigade till lite härlig familjetid innan dom tänker på oss andra. Men fy va jobbigt det är att inte veta vad som händer. Jag hoppas allt går bra!!

Madde jag tänker på dig och hoppas att du inte ligger med allt för mycket smärtor just nu. Eller kanske jag önskar det, om det betyder att det är på slutspurten. Jag önskar att den lilla krabaten blir född den 12:e och inte den 13:e, så du inte behöver plågas allt för länge.ag skickar lite extra kraft till dig med tankeöverföring min kära vän! This is it. Nu har du kommit dit vi pratat om så länge. Låt mig nu få ett sms som får mig att gråta några glädjens tårar snart! Lia eller Isac, Isac eller Lia?!?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0