Betting

Idag, 24:e Feb, var det datum som vi hade på bebisen innan vi gick på ultraljud. Det kändes då som att hon sköt fram datumet hur länge som helst är hon satte det 8 dagar senare. Nu (idag) känns det som ganska nära (förmodligen inte i morgon) Mamma har börjat med sin betting igen (det gjorde hon med Tuva också). Alla som vill är med att gissa datum och den här gången har hon även lagt in en vikgissning. Haha. Mamma gissar på 28:e Feb för att det är Mariadagen då. Och att bebisen inte kommer att väga under 4400g. Förra gången var Erik den som var närmast. Han gissade att hon skulle komma på hans 18års dag men hon kom dagen innan. Han var dock den som hade gissat på senaste datumet. Jag va ruggigt osugen på att han skulle vinna....
Fredde har gissat 7:e Mars. Boje fuskar och har gissat 25:e eller 26:e feb. Konstigt nog kan jag inte själv ta för mig att gissa, fast jag tycker att det är roligt med lite tävling så här på slutet.

Magsjukan verkar ha lugnat ner sig redan. Hon har fått i sig nån tugga med makaroner nu på kvällen och druckit en del vatten idag som inte kommit upp. Förhoppningsvis kan hon äta som vanligt imorgon!

Kommentarer



Jag gissar pa: 10 MARS

2010-02-27 13:52:45
URL: http://sofieann.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0