8 dagar

Vaknade imorse helt utvilad. Sängen var tom. Hmm....det är nåt som inte stämmer...Just ja, blev inte Tuva magsjuk igår kväll? Fredde har sprungit mellan toan och sovrummet eller vardagsrummet hela natten med henne tydligen. Medans jag själv har sovit som en död och inte märkt av det ett endaste dugg. Fy vilken skam. Årets sämsta mamma awards...? Han sover nu iaf. Än så länge så har både han och jag klarat oss. Peppar peppar. Hoppas det håller i sig.

Att se sitt barn i plågor på det här viset är hjärtskärande och jag är alldeles för hormonkänslig för det just nu. Nyss när hon kräkts som värst så tittade hos ledsamt upp på mig med stora sorgsna ögon och sa "Förlåt mamma"
Brööööl....lilleskutttårarna var ett faktum på mamman.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0