5 dagar

Idag fick jag höra om 2 st till som fått barn nu i dagarna som skulle ha fått efter mig. Alltid lika roligt. Jag kan tyvärr inte låta bli att bli tjurig. Nu sitter jag hemma hos pappa och Helena ute i Bönan och det är lugnare än lugnast i magen. Den här bebisen har inte tänkt sig att komma ut än på ett tag verkar det som.

Melodifestivalen är igång och jag har hittat mitt favorit bidrag. Anna Bergendahl. Hon kan få vinna alltihop för min del. Men det är ju aldrg nån som tycker lika som mig så hon går väl inte ens vidare. Sen är jag ju en sucker för sånna här trallvänliga låtar som man kan sjunga med i efter halva låten. Så självklart gillade jag Pernilla Wahlgren. Ja, jag vet... men sån är jag. Peter Jöback är ju som alltid fantastisk. Men inget vinnarbidrag för mig. Fredde brukar uttrycka sig "henne skulle jag kunna kliva på", honom skulle jag defenitivt kliva på. Shame på läggningen =(

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0