Stapplande steg

Idag har Nellie tagit sina första stapplande steg alladeles själv. Hon är helt orädd och kastar sig fram utan minsta kontroll. Både Fredrik och jag har brutit ryggen vid det här laget av allt knatande. Hålla i händerna och gå med böjd rygg timmar ut och timmar in, hon tröttnar aldrig! Vi märkte för någon dag sedan att hon kunde stå upp helt själv utan stöd, och länge dessutom. Och sen har det bara fortsatt. Tyvärr fattar hon inte det där med att man kan ramla så hon bara kastar sig fram utan nån som helst aning om faran.
Jag har sagt ända sedan hon varit bebis att hon förmodligen kommer att gå vid 9 månaders ålder, jag kan väl inte direkt påstå att hon kan gå helt och hållet. Men en bit på vägen har hon kommit iaf. Tyvärr vägrar hon att sitta i gåstolen längre vilket orskar mycket krångel för oss. =) Min lilla gullunge!

Kommentarer
Sofie

Åhh vad duktig du är GullNellie!!! <3 puss!

2010-12-20 19:41:10
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0