Pulkaåkning

Jag har haft lite dåligt samvete för att jag inte hunnit med att vara ute med barnen så mycket. Framför allt Tuva som älskar att åka pulka. Men idag fick vi äntligen tid med det. Tjejerna och jag åkte hem till familjen Wängman i Sätra och tog en sväng i pulkabacken. Supermysigt. Nu ska jag försöka skaffa mig ett par skridskor så ska jag försöka hinna med att lära Tuva att åka innan vintern tar slut. Nu i Jan ska jag bara jobba 4 dagar så nu ska jag ta igen all förlorad tid. Samtidigt känns det lite sorgligt att Fredrik började jobba igen idag för nu får vi inte träffas lika mycket som vi gjorde i dec.











Det är kanske inte så tokigt med vinter i alla fall =)


Kommentarer
Fung @ Santa's workshop

Fung och Nellie har något gemensamt och då talar jag inte om det enda ögat... :)



God jul & Gott nytt år min älskade eskimå! Här idag på den frösta dagen av mitt nya år sitter jag med inga som helst planer eller måsten för den närmaste tiden och det är alldeles underbart och avslappnande :) SÅ jag vill gärna komma och fira januarimys med din igloo-stam någon dag. Jag slår dig en pling här om dagen så att vi kan ses! Jag tror det är dags för mig att ta det nästa steget i Therese Lilla Frisörskola :D Har tränat fingrarnas rörlighet så jag är redo nu att bli din kompanjon!!!



Puss & Kraaam, gott 2011

2011-01-01 15:11:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0