Ebba


Idag fick jag äntligen träffa lilla söta Ebba! Det var så himla roligt att träffa Erika igen. Jag har nog inte insett att jag saknat henne så mycket. Nellie var tyvärr livrädd för Torro och skakade som ett asplöv när han var i rummet så tyvärr fick jag inte träffa honom så mycket.
Lilla Ebba var sååå söt. Men herregud va flickebarnet var snällt :) Mina barn har båda två varit snälla bebisar. Men den här gofisan hon låg på soffan och pratade lite ena sekunde och nästa hade hon somnat in. Liggandes på soffan exakt lika som när hon var vaken. Hon grinade inte när hon bajsat, hon grinade inte av magknipet som gjorde att det bullrade i magen och grimaserade i hela ansiktet. Helt otroligt =) haha. Hon luktade gudomligt, tänk att de tappar den där bebislukten så fort. Erika och jag pratade från 9.30 till 13.30 och ändå kändes det som vi just hade kommit igång. Det får definitivt bli en ny träff snart igen!


Kommentarer
Anonym

Tack detsamma bästa Therese! Världens gulligaste Nellie är ju också ett bra ex på hur snälla barn ska vara! Lilltrollet busade ju dock lite när hon badade i Torros vattenskål! :) Det va riktigt mysigt, så det blir favorit i repris inom kort! Då kommer vi med pick och pack och hälsar på hos er! Otroligt fina bilder måste jag säga! Du gav mig dessutom inspiration att börja skriva i min blogg igen! Kram på er!

2010-12-02 13:39:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0