Sommaryra

Idag gick vi på sommaryran i stenebergsparken med familjen Hägg. Det var faktiskt rätt härligt att se langos stånd och höra skallrandet från karusellerna. Det var som en lagom stor cityfest med lagom lite folk. Tuva och Knutte fick snurra på chokladhjuler. Inte helt otippat vann Knutte... =) Han valde en kexchoklad. Den där familjen är helt otroliga när det gäller lottstånd, de vinner alltid!!


Sen skulle Knutte och Tuva åka "masken". En barn bergochdalbana. Knutte som har varit på Gröna Lund och Liseberg i sommar var van vid karuseller och helt orädd. Tuva var helt orädd men inte jag =) Hehe. Hon har aldrig åkt nåt sånt själv förut. Hon skrattade mycket men studvis såg hon riktigt chokerad ut. Efteråt pratade hon exalterat om hur läskigt det var.

Sen efter att gullungarna fått en varsin slush åkte vi hem till Häggs och fikade.

 Det harvarit en supertrevlig dag som nu avslutas i soffan med Prinsessan och grodan.Ännu en fin disneyfilm. Tuva har somnat så det är bara jag och Nellie som tittar (eller bara jag) Idag är föressten Nellie 5 månader! Min fina!!! <3 <3 <3


Kommentarer
Linnéa

Sötungarna!! :) Grattis till Nellie och grattis till Tuva som simmade lite! Ses i morgon!

2010-08-12 21:23:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0