Kattlikt

Igårkväll när mina tjejkompisar hade gått hem hörde jag jamande i huset. Vi hade haft altandörren öppen hela kvällen så jag antog att det kommit in en katt. Det har hänt förut. Jag förljde jamandet men hittade ingen katt. Jag letade och letade och till slut så slutade det jama. Då började jag tycka att det kändes lite läskigt...vart var den där katten...När Tuva var drygt ett år fick vi lämna bort våra katter Fanny och Elsa eftersom Tuva fick astma. Jag har haft kontakt med ägarna hela tiden men när jag försökte fråga för drygt ett halvår sen hur det var med dem fick jag aldrig nåt svar. När jag låg i sängen igår kunde jag inte låta bli att undra om det var nån utav dem som hade gått bort igår och tog en sväng förbi mig och sa hejdå på väg till katthimlen...spökkatt.
Fanny
Elsa

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0