I vecka camebridge

Nu är en vecka avklarad av camebridge. 2.4kg lättare, 3cm mindre runt magen och låren. Förra gången gick jag ner 2,1 kg på en vecka och minskade 2 cm runt magen. Så den här gången verkar det gå ännu lite bättre. Vilket jag är förvånad över. Trodde att det skulle vara tvärtom eftersom jag har mindre att ta av nu. Det värsta är att jag hade gått upp 2 kg sen jag slutade. Vilket inte är konstigt eftersom vi har fikat typ varje dag. Grillat och bara ätit onyttigt och dessutom så drack jag ju en massa öl på bröllopet. Tanken nu är att jag ska äta som jag vill under semeserveckan på Kreta men sen tänkte jag försöka hålla mig till att bara käka godsaker(läs fika) till helgerna. Nu är iaf magen 1 cm mindre än när jag slutade sist så det ska jag försöka jobba lite mer på nu. Det är ju den jag vill bli av med. Banankakan jag bakade igår tar jag med till jobbet och bjuder bort till kompisar så slipper den lägga sig runt min mage =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0