Gamla favoriter

Idag åkte vi på båttur i pappa och Helenas båt. Tuva fick köra och var såklart superstolt! =) Nellie försvann i flytvästen som var alldeles för stor =) Solen strålade och det var så varmt och skönt. En perfekt svensk sommardag. Tyävrr skulle pappa jobba så det blev inte allt för långvarigt.


Vi har varit och vägt, mätt och vaccinerat Nellie idag. Till min stora förvånelse visade det sig att hon nu är ca 500 gram tyngre än Tuva var när hon var lika gammal, och 1 cm längre är hon också. Sparven är itne alls så sparvig längre. Hon som var sååå liten och Tuva som alltid har varit stor för sin ålder. Kommer Snellie att bli gigantisk? =)


Nu har jag bestämt mig. Jag SKA börja springa. På riktigt. Utan att ge upp. Men jag skulle så gärna vilja ha en springkompis. Vill du anmäla ditt intresse? Vi startar när jag kommer hem från semestern.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0