Bröllop

Idag känner jag att jag lever kan jag säga. Det var över ett år sen jag drack alkohol sist och över ett år senjag var bakis och ångrade att jag druckit...py paaan säger jag bara. Har stoppat fingrarna i halsen för att jag skulle få ur mig skiten men det lyckades inte. Hur man kan misslyckas med att kräkas lixom? Konstigt. Jaja, jag lär ju inte få bullimi iaf. Gårdagen var fantastisk. Shit vilken trevlig dag/kväll/natt med hela tjocka släkten. Vi hade precis hur roligt som helst! Brudparet var fantastiskt vackra och vi fick avnjuta riktig skönsång i kyrkan. En hel del tårar rullade ner för mina kinder både under själva vigseln och sen vid talen =) Jag tänkte att korten kunde få tala för sig själv idag =)


Det vackra brudparet!

Söta Milo somnade i kyrkan =) Kusin Gustavs son. Farbror Hans-Åke håller i.

Jag och älsklingen

Anna och Jonas utanför kyrkan

Den lyckliga bruden Sarah

Reidar och brudgummen Micke

Inte direkt enda kyssen för deras del =)

Mina kusiner Henrik och Emil

Pappa var kung på dansgolvet hela kvällen =)

Pappa och Anna röjer loss på dansgolvet

Erik, jag och kusin Jens

Emil och Fredrik

Kusinerna som är födda 83. Jag, Gustav och Anna

Hårda grabbar...Erik, Fredrik och David

Fredrik och Jonas på väg till efterfest kl 04


Kommentarer
Louise

roligt med bröllop! =) Så fina du o Fredde var på kortet, nästa gång är det väl ni som får ta o gifta er? ;)

2010-08-01 20:35:13
Sana

Vilken fin och underbar fest!!

2010-08-08 12:45:06
URL: http://sana-madebylove.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0