Nellie 1 månad


Idag är Nellie precis 1 månad och jag vill gärna lägga i bromsen nu. Varje gång hon skriker hysteriskt säger Fredrik "Tur att du är sista bebisen vi har". Så himla sorgligt! WHY?!! Kan han inte bjussa på en sladdis ens en gång? Det är ju så mysigt. Hon är så fin, så fin. Nu skrattar hon åt mig oftare och oftare och jag blir tårögd varje gång :)

Vi var i lekparken och lekte. Jag stod och gungade Tuvas gunga när Nellie låg och sov i vagnen. När jag väder mig mot vagnen för att göra en rutinkoll ser jag en bakdel an en lurvig grå katt stick upp ur vagnen. IIIIIIHHHH hjälp! Jag fick upp katten som spann och ville gosa. Sedan låg den uppe på vagen och spann hela tiden vi var kvar ute (ca 1 timme) Usch. Jag har hört om katter som krupit ner och gosat i vagnen och råkat kväva bebisen. Från och med nu ska jag börja sätta på myggnät på vagen. Missförstå mig inte. Katten var superfin och jättemysig.


Kommentarer
Linnéa

Ohh vad läskigt med katten, jag är så inställd på att ha stenkoll här hemma för att se hur Boris gör men man räknar ju inte med främande katter i vagnen...

Jag hoppas Boris blir så rädd för bebisen och skriket att han inte vill vara där men huh, värsta mardrömmen ju.

Hörs i morgon.

Puss

2010-04-13 22:47:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0