Kärlek

När jag blev sjuk förra veckan bad jag Fredde att vara hemma från jobbet eftersom jag kände att jag inte skulle klara av att ta hand om barnen när jag inte ens orkade med mig själv. Han ville inte det. Fredrik har inte haft en enda sjukdag från sitt jobb som han jobbat på i 2,5 år. Han tyckte helt enkelt att vi skulle förlora för mycket pengar. Detta innebar att jag inte orkade plocka undan allt som Tuva drog fram som en stormvind så huset var verkligen värre än värst. Det gjorde mig sååå arg! Jag var en riktigt bitch mot Fredde och sa åt honom att det skulle minsan vara städat när vi kom hem från stugan, annars......

På väg hem från stugan längtade jag efter honom sååå mycket och gladde mig åt att få se honom. Det hann ändras innan jag väl såg honom. För när jag öppnade dörren var kaoset kvar.....Jag blev så förbannad att jag nästan grät. Aaaaahhhh.....du kunde väl iaf ha tagit bort disken ur hon så att det inte luktar i hela köket!!!!

Idag åkte Tuva, Nellie och jag till Boulongern med Mickan och Wilma och lekte i lekparken. Det är ju ändå omöjligt att städa med 2 barn. Vi var ute från 10-17 och det var sååå härligt. Supervarmt i solen. Och det bästa av allt var átt huset var skinande rent när jag kom hem!! <3 Han är ju för bra när han vill det min kille! Nu har jag såklart dåligt samvete som varit en ragata mot honom. Han hade ju inte behövt städa så här noga. Vi har nog inte haft så städat på minst ett år :))) Kärlek!!

 

Kommentarer
Louise

Det är superskönt att komma hem till ett städat hem, allra mest när det sett ut som ett bombnedslag innan.

2010-04-28 17:06:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0