Fina barn

Hur är det egentligen? Kan man tycka att ens eget barn inte är sött? Förmodligen inte. Det där har jag funderat på under båda mina graviditeter. När jag väntade Tuva var jag rent utav rädd att jag skulle tycka att min unge var ful. Då träffade jag Knutte så himla mycket och han var ju sååå söt. Jag var helt säker på att inte min kunde bli lika söt. Men det blev hon ju =) Jag förstår ju såklart att man inte tycker att sitt eget barn är fult, men mindre sött då? Jag tror att jag nu i denna stund bestämmer mig för att nä, alla tycker att sina egna barn är de finaste. Mina är defenitivt de sötaste. Men jag inser ju att det förmodligen är min modersinstinkt som gör att jag tycker det. Det borde ju vara svårare att få världens 2 sötaste ungar än att vinna på lotto....

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0