Återfall

Idag har jag haft en alldeles fantastisk dag.Vilket väder!! Nellie och jag promenerade hem till Linnea där vi sedan satt ute på altanen och njöt av solen och varandras sällskap hela förmiddagen. Nellie var en perfekt liten bebis som bara låg och sov hela tiden. När jag "råkade" kasta ett öga på klockan var det 10 min tills Tuva skulle hämtas. Så det blev en språngmarsch till dagis.

Vi var till farbror doktorn och vägde Nellie som väger 4280g. Så lite vägde inte ens Tuva efter att hon gått ner i vikt efter födseln =) Och Nellie är en månad gamal. Hur fick jag egentligen ut den där klunsen till storasyster =)

Linnea lurade på mig en muffins när vi fikade hemma hos henne, och då var det kört. Jag tog en till muffins som färdkost på språngmarschen till dagis. Och nu har jag syndat med en kaka här ikväll också. Jag har dessutom börjat känna av små ljuvliga dofter av godis som smyger förbi min extremt känsliga näsa hela tiden. Förmodligen bara inbillning men dock så lockande att springa till kiosken för att handla en påse.

Kommentarer
Fung sätter ner foten

Men fy! Linnéa... Hur kunde du... Det är som att dingla en spruta framför ögonen på en nykter narkoman ju! =O Och stackars Therese gick rakt i fällan.. Ut i missbruket igen. Snart ser man väl henne stå och dregla och samla tomburkar utanför Vikingakiosken igen!

2010-04-18 20:37:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0