Trötter

På Maries begäran ska jag skriva några rader idag =) Är så himla trött!!! Tror att det har kommit efter sen resan. Sov ju inte så många timmar då när jag gick typ direkt till jobbet. Och sen har jag jobbat varje dag sen dess. Men imorn blir det ledigt. Skönt! Fick mitt lönespec idag. Till lönen som kommer i slutet av den här månaden. Ska få mycket mer än jag trott. Känns som rena lyxen nu när man varit utan. Det kan jag nog vänja mig vid. Det är så himla roligt på jobbet nu. Det är en skitrolig salong att jobba på. Så himla mycket drop in kunedr. Och sen är det så många som kikar in och hejar. Och så har jag Marie i huset så jag bara kan heja. Skitaroligt.

Josefin som jag jobbar med och jag ska starta ett parti. Iofs i hennes namn för hon är den starkast drivande. Hon vill att det ska vara dödstraff på direkten och jag vill att livstids fängelse ska inbära att man sitter där tills man ruttnar. Och så ska fångarna få jordstampade golv med ett hål till toa och vatten och bröd att äta och dricka. Vi återkommer om mer punkter senare.... 

Kommentarer
marie

Jag tycker din blogg är kanon o är supernöjd att ha dig nära mig!!! Jag saknar herrgårdshagen .Kul att du trivs på jobbet.Puss

2009-09-01 21:09:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0