Muslim

Det verkar inte bättre än att jag har gått och blivit muslim. Eller åtminstonde tror min barnmorska att jag är det. Idag när jag kom hem från jobbet låg det ett brev och väntade på mig där det informerade mig om ett inbokat läkarbesök på måndag. Där barnmorskan har skrivit i brevet att "efter att ha pratat med en läkare här om dig ang. din klåda fick jag ordination att genast boka in dig på ett läkarbesök" Jaha....vad menas....ska jag vara orolig nu? Utöver oron över att vara hudlös inom en snar framtid. Jag har slutat ta mina klimedeciner eftersom jag inte gillar att befinna mig i komaliknande tillstånd. Får jag skäll...? Tillbaka till muslimen....ursäkta, svävade iväg där en sväng. Jag har varit två svängar hos barnmorskan och en på lab på sjukhuset inom en period på 1 vecka och har blivit ombedd att fasta innan. Och nu igen....fortsätter det så här så kan jag ju lika gärna fira ramhadan (eller hur det nu stavas) Ursäkta min tråkiga ton men klådan håller på att äta upp mig inifrån. Och dessutom kom jag på försent att mina naglar visst hade växt ut lagom mycket att det blev stora fina röda rivmärken av naglarna igen. Så jag är dessutom nystympad också. Näää jag ä inte bitter......

Kommentarer
Louise

Hur ofta ska du ta tabletterna? Om du bara tar dem till natten kanske, eller är du trött även när du vaknar sen? Trist att det inte funkar med tabletterna :(

2009-09-30 08:33:20
URL: http://lollo83.blogg.se/
Therese

Jag har testat det också men det hjälper inte. Lika trött och det kliar ändå

2009-09-30 13:35:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0