Mitt nya jobb

Idag har vi haft riktigt lugnt på jobbet. Men det gör inget! Det är toppen ändå! Cissi har varit förbi och hälsat på. Och ett väldigt trevligt och oväntat besök i Penny, jäätekul. Brorsan och Daniel har varit förbi och en massa andra som jag har hejat på. Det är så härligt med ett ställe där det är liv och rörelse. Känns som jag är mitt i centrum, precis som jag tycker omét! Och sen är det fantastiskt att mina trogna kunder har följt med mig till ännu en salong. Dom förgyller mina dagar nåt otroligt! Hur kan folk välja att inte jobba med människor, det måste vara det bästa man kan göra.
Mina luncher är uppbokade den här veckan också. En annan sak som jag njuter av med nya jobbet. En timmes lunch betyder 1 timme som man kan hinna med att umgås om man har svårt att hinna annars. Imorgon blir det Ida som låter mig njuta av hennes härliga bitterhet. Och på torsdag ska jag få snosa på Mira och Umgås med Stina!Så härligt att jag och Stina har hittat tillbaka till varandra igen, jag har saknat henne när vi inte har varit så nära där ett tag. Och sen på fredag så blire kusin Daniel =) Mycket trevlig vecka!

Idag har jag köpt en "blitjocki" jacka. Den kanske inte är så snygg men detn håller mig iaf varm. Däremot så hittade jag en mössa som var precis så ful och uppseendeväckande som jag älskar så med den till så kan det ju inte gå fel. Och när jag dessutom har kort hår som inte syns så jag ser ut som en liten pojke så är det fullbordat...

Klådan förföljer mina dagar och nätter och snart är min hud förtvinad och avskavd....Jag skulle vilja bita nån för jag blir så aaarrrrrgggg......!!! Men idag har det rört sig i magen hela tiden. Kärlek!
På tal om kärlek så är min kärlek Fredrik så underbar nu så man bara kan äta upp honom! Älskling!


Kommentarer
Louise

Haha snygg du var i mössan =D Vill se bild på jackan också ;)

2009-09-29 09:57:10
URL: http://lollo83.blogg.se/
Idooooo

Men idag var jag ju inte sååå bitter...? :P

2009-09-29 17:54:31
therese

Inte det minsta bitter idag faktiskt =)

2009-09-29 22:59:21
Madde

Håller med om att mössan var ganska ful, inte så otippat att du skulle ha den!

2009-10-02 17:56:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0