Kalas

GRATTIS till världens bästa Ida som fyller år idag. Hipp Hurra. Efter jobbet blev det en sväng hem till henne på lite kalas fika. En av hennes kompisar hade gjort tårtor som till och med jag tyckte om. Då måste dom vara riktigt goda för jag är inte särskillt förtjust i tårta. Hon hade önskat sig trisslotter och när jag gick hade hon nog 20 st. Hon skulle spara dom så att hon kunde skrapa alla i sin ensamhet och mysa. Gullig. Hoppas du vinner gumman!


Hade fått en väldigt trevlig och oväntad present när jag kom till jobbet idag. Mumma. Tack fina Mia!

Nina har lurat med mig på Farmville på facebook....får se vad jag har gett mig in på...

Nu ska jag se på True blood. Vapyrtajm...aldrig fel. Ser fram emot nya serien....The Vampire Diaries´. Verkar spännande!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0