Bubbel


Visst är hon väl en gobit, min galna 3åring =)
Ledig dag idag. Jag hade tusen grejer planerade kändes det som. men det mesta blev uppskjutet. Ingela skulle ha kommit på morgonen och hållt mig och Tuva sällskap lite. Var så länge sedan vi träffades. Men hon fick förhinder, jättesynd. Så nu får vi vänta tills nästa besök. Sen skulle Mickan, Wilma och Linnea komma och hälsa på. Men Mickan ville inte ta med Wilma hit, för Tuva har varit lite förkyld. Så vi sköt upp det till nästa helg. Men som tur var kom Linnea iaf =) Så vi fick bjuda nån på kakan som vi bakade till alla igår. Mysigt var det. Vi skulle behöva skärpa oss och träffas oftare. Det gäller alla kompisar!!


Fredde, Tuva och jag hann med en sväng till Ikea innan Linnea kom. Vi skulle köpa nya påslakan och en ram till ett foto som vi knäppte på Tuva när vi var i Bulgarien. Hon fick klä ut sig i fin klänning med halsband, örhängen och så sminkade dom henne. Och sen provade dom med olika assocearer till. Vi har framkallat lite olika så familjen har fått också. Så himla fiiin. Min fintjej!

Idag fick jag ännu en konstig upplevelse av graviditeten. Jag fick världens svettattak när Linnea var här. Fick klunka i mig hur mycket vatten som helst och så kände jag mig helt matt. Som att det var nån sorts hormonattak. Det kändes som det var 100 grader varmt i huset. En stunde senare började det tok klia på hela kroppen, till och med öronen och så fick jag värme blåsor på hela bröstet. Skit skumt. Sen försvann det bara. Kroppen är allt en bra konstig uppfinning.

Vi tog oss äntligen ut till Pappa och Helena i Bönan. Dom har köpt en pool som dom har på altanen. Dom hadee värmt upp den till 37 grader. Så efter en liten fikastund hopppade pappa, Fredde och Tuva i. Det är bubbel och allt i den. Verkade superhärligt. Jag vågade mig inte på det 37 gradiga vatnnet efter min svett och kli attack. Så mitt premiärdopp får nog vänta till poolpartyt som dom pratade om =) 



Kommentarer
Louise

vilken härlig pool!

2009-09-08 07:54:01
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0