Sjukskriven

Jag har blivit sjukskriven till den 8e nov. Jag tror att det är foglossningar men doktorn tittade knappt på mig, han bara sa att han skulle sjukskriva mig för att jag hade ont i ryggen. Jag har svullnat i hela benen och fötterna också. Jag har haft så himla ont i huvudet ett tag nu ockaå. Och är rädd att det kanske kan bero på högt blodtryck.Vilket i sin tur kan leda till havandeskapsförgiftning. Vilket absolut inte är nåt som jag vill vara med om.
Jag fattar själv inte vad som händer med mig, bara att det gör VÄLDIGT ont. Jag lär väl ringa min barnmorska imorgon också och prata med henne. Så får vi se vad som händer. Jag återkommer med mer info...
Marie startade exakt så här när hon skulle få Knutte. Och som jag minns det så satt hon i sin jävla fåtölj typ hur länge som helst. Och allt blev bara värre och värre. Hennes fötter och händer såg till slut ut som klot. Mina fötter är gigantiska idag men inte i Marie klass än så länge. Man vill inte riktigt tro att det är nåt sånt som kan hända en själv. Den "gamla" barnmorskan som mamma jobbar med hade ifrågasatt om det verkligen är en tjej som dom såg inne i min mage. Enligt henne brukar sånna här komplikationer komma när könet på barnet är ett annat än mammans....vilket betyder pojke. Ja, man ska aldrig säga aldrig iaf. Nu ska jag gå och döööö

Kommentarer
Elin

hoppas allt blir bättre snart!

krya på dig :)

2009-10-27 21:39:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0