Fina vänner är det bästa man kan ha!

Ikväll när jag kom hem från stugan så stod det ett blomsterbud vid dörren med jättefina blommor och sån här fin choklad som till och med jag tycker att det räcker med EN till kaffet. Fantastiskt god (den som jag provat) Tack min fina Ingela! Du är underbar!

Just nu pågår utröstningen av Idol. Jag har inte riktigt fastnat för det den här gången. Det är vissa som är riktigt duktiga men jag vet inte....Känns inte lika roligt som vanligt bara. Men hamburgaren eller Eddie kan gärna få åka för mig ikväll. Båda ska iaf bort snarast.

Om vi ska ta upp mina bekymmer, som vanligt då. Så känns klådan mycket bättre. Det kliar, men det känns absolut inte outhärdligt som det gjort tidigare. Min gångstil är kanske inte den vackraste men just nu känner jag att jag måste vara glad för vad jag kan, så just nu är det att jag faktiskt kan gå. Det gör ont att gå längre än till toan men det funkar. Igår hängde jag med mamma in på Ica innan vi åkte till stugan. Det var den längsta biten jag gått sen sjukskrivningen och den var tung. Då gjorde det riktigt ont. Men det blev bättre mot kvällen så det var skönt. Imorse fick jag bältet i posten. Det håller ihop fogarna jätteskönt men tyvärr så ligger ju bebisen så himla långt ner så den fick värsta spattet och höll på att kravla sig genom huden och ut. Det blev nog inte så trevligt med det trycket...Jag måste nog höra med barnmorskan och det verkligen är  hälsosamt för den lille. Annars skulle det vara väldigt skönt att kunna ha bältet på sig. Mitt nya korsstyg dök också upp i posten så nu har jag att göra =)

Såg ett program idag som nu är mitt favoritprogram som jag kommer att följa nu om jag ska vara hemma på dagtid. Förlossningskliniken. Det blev många tårar på mina kinder där. Vilken underbar grej det är med födslar, även om inte alla går bra. Så är det ju ett mirakel att det kommer ut en sån liten perfekt gobit =) *snyft*

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0