Övernattning

Nu har pappa och Helena precis hämtat Tuva. Hon ska sova där när vi ska på Freddes släktträff. Jag skulle behöva börja göra mig klar nu men jag har precis ingen lust alls. Och jag  kan inte för allt i världen begripa vad jag ska ha för skor på mig. Jag som får ont bara av att röra mig skulle behöva ha mina allra skönaste skor. Men det skulle ju se supertöntigt ut till klänningen. Som en skoghuggarfru som försökt klä upp sig. Ajaj. Och sen att sitta på sånna där hårda stolar en hel kväll...ojoj, ajaj. Det kommer nog bli en jobbig kväll för mig. Och sen jag fick ont så komemr det här att vara den längtsa tiden jag är ifrån en soffa på hela tiden. Kan bli besvärligt. Men vad ska man göra då. Och dessutom att gå på en släkträff där man typ inte känner nån och så kan man inte dricka nåt. Inte bra. Sist jag gick var jag grvid med Tuva och höll på att dö när jag fick reda på att det var bordsplacering och att dom försökt placera ut alla så att man satt med folk som man inte kände. Roooligt, när man är nykter. Men det gick bra. Jag minns att jag hade lika ångest den gången innan vi åkte som nu. Och den här gången har jag faktiskt Madde där också. Så det borde nog gå bra. Sist sjöng Fredde "As long as you love me`" i bandets mick precis innan vi skulle gå (inte direkt nykter) Freddes morfar som var kanske till och med lite fullare än Fredde stod och lovprisade honom och tyckte att det var det bästa han hört och att han skulle anmäla Fredrik till idol. Åhnej! Jag som var nykter kan säga att det var riktigt illa....Förra året kunde inte jag vara med för jag var på kurs i Sthlm, men Madde var med. Då sjöng hela Freddes familj tillsammans och svärfar knäppte upp skjortan halva vägen. Får se vad kvällen har att bjuda på i sångväg från familjen Söderhom idag =)

Fars dag imorgon. Då ska vi på middag hemma hos pappa och Helena. Mys mys. Alla ska vara med. Och tur var väl att den var inplanerad för nu har Erik precis fått veta att han lär åka till Frankrike redan på mån eller tis. Så nu får vi inte se honom nå mer. =(

Jag längtar redan efter min lilla älsklings Tuva. Mammas skrutta =)

Kommentarer
Louise

hehe lät som det kommer bli en rolig fest.. =D

Hoppas du kan va med o festa nästa gång ;) Kanske är det du som står o sjunger då hehe

2009-11-08 09:48:57
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0