Morgon stund har guld i mun

Den här morgonen har varit livad här hemma. Lagom tills Fredrik kom hem från jobbet 06.30 så fick Tuva nåt spel. Hon som vanligtvis är världens lugnaste unge. Var helt uppåt väggarna. Inte så att hon gjorde en massa hyss utan hon hade hur mycket energi som helst. Fredde och jag har skrattat gott åt henne hela morgonen. Fredde hade svårt att gå och sova sen för han blev så uppspelt av hennes pajaserier. Hon har hunnit med att leka påskkärring, läsa för dockan och hunden i vagnen (alla uppradade), träna, snickra, leka doktor med oss och en massa tok bara.Och så har hon pratat och pratat och pratat så jag tror att mina öron blöder....=) Medans har bebisen i magen har försökt att ta sig ut genom naveln. Man kan ju inte direkt föreställa sig hur det kommet att bli med två. Och om det blir som det verkar så är nr 2 väldigt mycket vildare än nr 1 också. Spännande.


Nu har jag haft flera bra dagar med minimal värk. Riktigt skönt. Hoppas att det kan få vara så ett tag. Så fort jag rör mig så gör det ont, men det är nästan jobbigast om det gör ont HELA tiden. Vilket det inte har nu. Sköönt


Kommentarer
Annsofie

Vilken harlig paskkarring! Ser nastan ut som gummorna har i Nepal, fast dom bar alltid pa nagot ocksa - ett fang med ho eller majs pa ryggen, storre an dom sjalva! Man ser bara ett par fotter som sticker ut, ja ocksa sjalen da! Lika bra att Tuva skippar det... =S

2009-11-16 11:07:31
URL: http://sofieann.blogg.se/
Ingela

Blir så glad när det är bilder på Tuva :) Saknar er! Glad att du haft några "smärtfria" dagar! Pusskram!

2009-11-16 14:27:08
Sofie

2009-11-17 11:56:04
URL: http://ww
Sofie

Hahaha sötnosen!!! Hon är så fin! Pussunge! Hoppas allt är bra med er! Pussar i massor!

2009-11-17 11:57:07
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0