Fel tåg

Haha, mamma ringde precis ohc berättade att Erik har lyckats sätta sig på fel tåg. Haha.Typiskt honom. Han ska egentligen till göteborg, och han började åka 16 idag. Nu är kl 19. Undra vart han är? Hihi

Idag var jag till sjukgymnasten. En kille som brukar klippa sig på PoppiTopp så han kände igen mig. Han var supertrevlig och riktigt profsig. Han klämde och kände och kollade. Innan han började så pratade han om att man oftast om man fick foglossningar tidigt så var det hormonellt. Jag förstod då när han förklarade om det vad som menades med det men det har jag redan glömt. Och att foglossningarna sedan går till nästa nivå då bäckenet börjar luckras upp. Efter att ha kikat så sa han att det var klockrena foglossningar som redan hade kommit till det värsta stadiet. Han frågade hur i hela 17 jag hade tagit mig dit. Det är tydligen bara en tidsfråga innan jag inte kommer kunna ta mig upp för trappen till sängen iaf. Han var förvånad att jag klarade det nu. Det kändes ju förståss inte så roligt att höra den domen men samtidigt så kändes det sååå skönt att få träffa någon som tog tag i saken. Han undersökte, ställde en diagnos och förklarade. Mer än så begär jag inte....tror jag. Nä men det kändes skönt och då får man ju genast förtroende för en sån människa. Det känns som att det ska vara så lätt att bara INTE vara otrevlig...eller?
Jag frågade om han kunde hjälpa mig på nåt vis. Han sa att man kunde göra akupunktur men att det inte skulle bli nå  bättre när det såg ut som det gjorde, men att han kunde göra ett försök ifall jag ville. Jag vill ju självklart bli bättre och så länge det inte gör saken värre så får han minsan prova. Mirakel kan ske! Så han gjorde lite akupunktur idag och så ska jag dit 2 ggr i veckan nu. Så får ni hålla tummarna!

I förrgår såg jag nya Harry Potter filmen. Den var BRA! Jag gillar Harry =) Jag har sista boken kvar. Kan inte ta mig för att läsa den för jag vill inte att det ska ta slut. Men jag har ju all tid i världen nu. Iaf när paketkalendern är klar. Idag är det premiär för nya NCIS, det ser jag fram emot. Jag har ju inte så mycket för mig, så döm mig inte. Efter det ska jag nog börja kolla på Underworld filmerna som Erik rekomenderade mig nu innan han åkte. Jag ÄLSKAR när det är konstiga monster och vampyrer och sånt. Tydligen så är dom första 2 underworld filmerna gamla, men jag har inte ens hört om dom. Trots att dom innehåller vampyrer och varulvar *myser*
Vem följer med mig på premiären av New Moon då? Det bara måste jag få som en ljuspunkt här i livet. En kärlekssoffa på premiären av New Mooooooon.....jaaaa


Kommentarer
linda

allt-som-har-med-twilight-att-göra-kräk! :D



men skönt att du hittar nån inom sjukvården du kan lita på :)

2009-11-10 23:08:28
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com
ida

snälla snälla snälla. Kan inte jag få följa med på NewMoon premiären?

2009-11-11 17:11:29
Stina

Har sätt underworld filmerna kanske 1411 gånger bara älskar dom...Tror att du kommer tycka lika!

2009-11-14 11:33:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0