Sommarväder!


Stort grattis till Ellinore Pierre som tog hem årets robinson helt otippad! Roligt! Hon är en härlig tjej. Man blir alltid glad av att vara i hennes närhet. Hon kom aldrig fram i programmet så som jag uppfattar henne som person, men tydligen så såg dom andra deltagarna henne som hon verkligen är. En riktig glädjespridare och ett riktigt energiknipe.


Härlig väder! Men jag tror att åldern håller på att ta ut sin rätt. Idag fick jag beskedligt flytta mig in i skuggan när det blev för varmt i solen. Imorn ska det ju bli ännu varmare så vi får äl se hur det går. Tuva har tagit första doppet i poolen. Som sällskap hade hon barbiedockan Ken som hon låtsades att dt var pappa =) Tragiskt egentligen. Men att hon kallade självaste barbie för mamma tar jag som en komplimang. Jag har ju nästan sån kropp.
Tuva och "pappa" posar samma pose
lapa sooool!
Busfrö
En mosbricka tack!
Rumpnisse
Oj vilken ful fisk!
Grillat!
Gungeligung
Myyyys
Tuva var lite seg på morgonkvisten
Kisspaus
Vi stannade och plockade lite liljekonvaljer

Snipp snapp snut så var helgen slut!

Kommentarer
Louise

Vilka härliga sommarbilder!

2009-06-01 15:40:02
URL: http://lollo83.blogg.se/
Linnéa

ÅÅhhh, det är så fina bilder från alla dina helger Therese så jag blir så avis!! Urmysigt ju! Jag vill se bilder på köket också så ska jag försöka komma ihåg att uppdatera själv med lite bilder från Barcelona. Hoppas vi ses snart!

PUSS

2009-06-01 20:55:06
therese

hhmmm....trodde inte det skulle komma några barcelona bilder...du är ju inte direkt årets bloggare =) Vill ju inte lägga ut bilder innan det är färdigt heller! Kanske om det tar mycket längre tid.

2009-06-01 20:57:41
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Sofie

Åhhh vilka härliga bilder!! =) Underbar helg! Vad fina ni är allihopa! Puss puss!

2009-06-02 09:45:44
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0