Kusindag!

Tomollow är det en riktig kusindag för min del. Jag har väldigtmånga kusiner, och bara en av dom är tjej. Och dessutom har dom lyckats så bra så att hon är lika gammal/ung som mig. Vädigt bra planering där! 
När jag började gymnasiet så "ärvde" jag Annas kompisar. Vilket är så himla bra nu när vi ska träffas allihopa så får jag ju träffa henne också =)


Imorgon bitti tar vi batmobilen och drar till Sala där min kusin Emil har köpt hus med sin tjej. Vi har inte träffat hans tjej än. Och dessutom så väntar dom tillökning i Augusti. Så det ska bli jättroligt. Man måste ju presentera sig innan knatten kommer så man kan få gosa lite sen =) Det va väldigt länge sen jag träffade Emil också. När jag gick i gymnasiet bodde jag mestadels hos Emil och hans kompis Reidar. Även mina kompisar gjorde det (dom som jag har ärvt + några andra) Vi hade mycket fester där hemma. Det tog typ ett år för deras soffa att komma sen dom beställt den så vi tog upp icavagnar dit som vi hade kuddar och filtar i. Toppen när man behövde hämta en ny öl, då kunde nån bara köra en dit =) Emil är den kusin jag har haft närmast efter Anna.

När vi kommer hem från Sala ska jag åka hem till Linnea. Då är det välkommenhem fest för Anna. Hon har bott i Sälen till och från nu i många år men nu har hon äntligen flyttat hem! Vi har köpt en massa god mat och så ska vi kopiera fördrinkarna som vi fick på Karins och Idas välkommen hem fest. Baileys mixat med vaniljglass och så chokladsås i glaset. Mumma!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0