Årets sämsta bilförare

Jaha då var det ett faktum då. Jag ÄR världens sämsta bilförare. Idag när jag hoppade ur bilen och skulle ta ur Tuva så gick det nästan inte att öppna dörren för det stack ut en del utav listen (som sitter under dörrarna längs hela sidan)Jag har inte märkt nånting, men när jag tänker efter så hörde jag nog nånting som dunkade. När jag såg den där eländiga biten som stack ut så fick jag jordens hjärtklappning och riktigt kände Freddes händer runt min hals. Svimmattacken var inte långt borta! Nu i efterhand så inser jag att det inte alls var så farligt som jag trodde först, men ändå. Min teori av vad som har hänt är att när jag gjorde en usväng så skrapade listen emot trottoarkanten precis där den blev högre och i slutet av listen är det en skarv (som jag för den delen inte har sett att npn annan bilsort har)där trottoarstenen hakade i och slet loss hela den dcmeter långa delen. Varför har just min bil den sån skarv?!?! Fredde var lugn som en filbunke i telefonen, men jag känner min sambo väl nog för att veta att han helst av allt skulle vilja springa ela vägen till stan från Bomhus för att hämta sin pärla och skydda den från mig. Som tur var så var jag redan på väg ut till Gräsbäcken och den språngmarschen hade han inte hunnit med innan jobbet. *Phu* Verkar som min kära lillebror har gått och blivit kär! Det tycker jag är underbart! Började bli rädd att han inte hade egenskapen att bli det.Tyvärr så verkar ju hon ha försvunnit ur hans liv redan, men nu finns det i alla fall hopp känner jag =) Good times Erik!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0