Party party!

Ända sen vi vaknade idag så har regnet öst ner! Snacka om dåligt sommarväder. Men det kan ju iofs vara ganska skönt nu när det va fest igår, då slipper man ha dåligt samvete för att man inte är ute och gör en massa grejer. Vi skulle t.ex behöva klippa gräsmattan och det är ju ganska svårt när det öser ner.

Festen blev lyckad ialla fall. Och en hel del dricka blev det över också. Men hellre för mycket än för lite känns det som. Vi hade beställt italiensk buffé från Tennstopet som var supergod. Det blev hur mycket som helst över. Måste ha varit mat för 45 pers. Fast det var bara av cous cous  och pasta salladen. Kycklingen och salamin är slut. Det var typ jordens godaste vitlöksdressing med också. Mums mums, snacka om vitlöksrapar idag =p
Va skit roligt att ha alla kompisar samlade. Lite synd att det var ganska många som inte kunde komma, men nu fick vi iaf plats hemma och det var ganska skönt. Jag vaknade imorse kl 8 med en mun så torr så man kunde tro att jag legat i öknen och sovit och hade hela munnen full i sand. Och kissnödig så jag kunde ha kissat hela dagen kändes som . Men jag var alldeles för trött för att pallra mig ur sängen! Jag somnade om och när jag vaknade nästa gpng så var jag hur pigg som helst. Jag som brukar vara så otroligt bakfull och kräkas hela dagen efter en fest. Men icke sa nicke. Riktigt skönt!Jag och Marie började dilla om att vi ville åka ner på krogen när singel killarna (niklas och daniel) åkte ner. Varför gör jag alltid så?!?! Det är ju inte ens roligt ute. Men det slår aldrig fel....nrä man blir full vill man gå ut, Tur att vi aldrig gjorde´t!!







Trevligt var det iaf. När man har träffats allihopa sä här så undrar man varför man inte gör det oftare. Nu fyller ju alla Freddes kompisar 30 i år så vi får träffas ganska mycket hela sommaren nu. Det är ju kul. oh sen ska ju vi åka utomlands ett helt gäng också.

Nu ska vi åka och hämta Tuvisen hos Freddes föräldrar. Jag saknar henne så mycket nu!! Huste är så tomt när inte hon är hemma. Ska bli myyysigt! Här får ni se mina trendzoom bilder till tävligen. Jag gick inte vidare så nu får jag visa dom!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0