Midsommar


Då har vi klarat av årets midsommar firande. Tuva och jag åkte ut till Pappa och Helena i bönan och mös. Mina fastrar med sina män kom, och farmor och hennes gubbe. Det var riktigt trevligt men snacka om att gamlingarna vet hur man festar....var helt slut efter en dag med dom. Helt vilda! Insane!!!Fredde kom förbi och käkade med oss men sen var han tvungen att jobba. Marie, Kalle och Knutte mötte upp oss vid midsommarstångsdansen. Marie, Knutte, jag och Tuva tig oss några varv i vimlet. Vi mötte Ida, Patrik och söta Nellie också. I år igen =) Sen blev det dom obligatoriska lekarna hemma hos pappa,det är ett måste när man har med det gänget att göra. Själv hade man ju ingen chans, oväntat. Det blev även lite boulespel och så avslutade vi med en tunering i bowling på mitt wiispel. Som vanligt ett väldigt uppskattat spel vid sånna här sammankomster =) 

Dagen efter bar det av ut till Hemlingby där vi skulle fira nästa 30åring. Nu var det Maries tur. Vi fick vänta på Fredde tills han vaknade så när vi kom dit var det full fest.Väldigt trevligt! Och så fick jag chansen att snosa lite på världens sötaste Albin! MYYYYSSS!
 

Sen åkte Tuva och jag vidare till Gräsbäcken för att kika på fölet som grannen fått. Alla tyckte att det va sååå gulligt, men jag tyckte den va ganska ful =/ Som en tonåring, lite förväxt. Men men, Tuva gillade den. Och så fick vi god mat och härlig sol så det va underbart ändå.


Kommentarer
Louise

härliga midsommarbilder =)

2009-06-22 09:50:46
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0