Kroppspråket


Regnet det bara öser ner! *trallar* Fint Juni väder vi har!

Jag har börjat se på en ny seie som heter The listener. Handlar om en kille som kan läsa andras tankar. Ganska lam, men vad gör man inte när alla andra har uppehåll?!?!  Killen har så grymt fina ögon och ett riktigt härligt leende. Så där så man efter några avsnitt faller ner i avgrunden och börjar avguda....igen. MEN....inte den här gången! Den här killen har nånting som jag aldrig har varit med om tidigare. Ett otroligt osexigt kroppsspråk, hur kan det ens vara möjligt. Han går slafsigt och konstigt. Det knepigaste jag har varit med om. Kan inte sluta att kolla på det heller. Är det enda jag ser. Tråkigt.

Kommentarer
linda

kolla på The Mentalist, om du inte redan gjort det! Rekommenderas varmt. :D

2009-06-11 22:14:32
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0