Semester

Jag har varit så nervös i flera dagar för att värmen ska försvinna och nu har den gjort det lagom till min semester, det är ju så himla typiskt. Idag tog jag iaf en lång lunch så att jag kunde åka och ta ett lunchdopp. För vem vet när man ens kan ta ett dopp ute igen? Det var i allra kallaste laget idag, det blåste kallt på land. Men i vattnet var det skönt. 24grader i svärföräldrarnas pool. Skönt. Och från den 30gradiga värmen på jobbet så var det otroligt skönt. Men nu blire två hela veckors ledighet och sen ska jag vara ledig på fm i två veckor. Sen två veckors och och så två veckors semester. Har inte varit så lång ledig sen jag gick i skolan. Och inte ens då dom sista åren för då jobbade jag. Tråkigt på vädret bara. Vi hade planerat att åka upp till Bojes stuga i härjedalen men där skulle det vara 8 grader och regn nästa vecka så det skiter vi i. Vi tänkte vänta och se om det ska bli bättre väder där uppe veckan efter i stället. Imorgon blire 3års kalas för familj och släkt och på sön för alla kompisar med barn. Och sen på måndag har vi planerat att åka till parken eskilstuna zoo över dagen. Ska bli super mysigt! Jag som är så facinerad av djur kommer nog tycka att det är roligast av alla. Skriver en rapport om hur det var sen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0