Pissigt semesterväder!

När vi var uppe i Långå så var man rustad för dåligt väder. Där klädde man på sig regnkläder och stövlar med sockor i på en gång. Sen hände det några enstaka gånger att jag fick ta av mig lite kläder för att det blev för varmt. Imorse när vi vaknade blev vi deppiga av att det verkade så kallt. Vi gick ut till lekparken i långbyxor och långtröja. OJ va varmt det blev. Så vi gick hem och satte på oss shorts och t-shirt. Packade en picknick väska och tog med oss brassestolarna och begav oss till Boulongern. Tänkte att vi kunde sitta och glassa medans tuva lekte i lekparken. Tji fick vi för precis när vi kom fram började det ÖSA ner. Jippie.....det var bara att åka hem till morsan och ha picknick hemma hos henne. När det slutade regna tog vi brödet som vi packat och åkte ner till boulongern för att mata änderna. Det var mest måsar och dom bet änderna och dessutom regnade det hela tiden. Näää jag ä inte bitter! JO!

Imorn ska jag träffa tjejerna hos Anna och titta på hennes nya kök. För min del så ska jag kolla på hela lägenheten för jag har inte varit där sen Tuva föddes. Iofs så har dom precis flyttat tillbaka dit sen dom kom hem från sälen. Men ändå, jag är inte så duktig på att hålla kontakten med mina vänner *skäms* Därför ska det bli superkul att träffas. Vi ska laga taccos. Myspys.
Mickan ska ha barn på onsdag är det egentligen tänkt. Taskigt nog så har Linnea och jag startat en vadslagning. Linnea hade egentligen gissat på ida (13:e) men när jag pratade med henne idag så ville hon hålla 17:e också....fusk. Jag har gissat på den 20:e och Fredde på en 16:e. Vi skulle fråga Anna imorn men då måste vi smyga så Mickan inte hör, för hade det varit jag så där på slutampen har jag nog strypt dom som gissade på att jag skulle gå över tiden (hmrpf Erik *hosat*) Som tur är så läser hon inte bloggen heller =) Jag hoppas iaf för hennes skull att hon får på datumet, 15:e, för jag vet av egen erfarenhet hur jobbigt det  är att gå över! Hon hade börjat känna av krokodilen som försöker bita sig ut, och ville bli tröstad av mig och få höra att det bara tog nån dag efter det tilla att bebisen kom. Men för mig höll det på i 3 veckor. Trodde inte att man skulle ha nåt underliv kvar "inifrån". Hugah.

Onsdag blire minigolf med Ida också. Får se om jag kan lura av mig familjen en dag till eller om dom lär hänga på då. Blir lite tolikgt att sticka iväg alla kvällar när man har semester för att spendera tid tillsammans. Men det hade varit trevligt att träffa Ida lite själv också. Anso står också på kö för att träffas i veckan. Får se hur jag ska hinna med. Skulle nog ha behövt längre semester =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0