Change

Många av våra kompisar har fått sina barn att slå in sina nappar och lämnat paketet till tomten på julafton. och på sätt har dom slutat med nappen. Fredrik och jag har pratat med Tuva om just detta sen i somras (utan att själva tro att det kommer att fungera) Hon har hela tiden varit lite tjurig oftast när man pratat om det. Men idag är 3e kvällen hon somnar utan napp och utan att ha frågat efter nappen heller. Hon har frågat efter den på morgonen när hon vaknat, men inte fått nån såklart. Det finns hopp om framtiden. Tyvärr är hennes bett redan förstört.Nappglugg

Jag skulle vilja påstå att jag är en naturbegåvning på stickning. Och hur roligt är det inte på en skala? En riktigt trevlig tidsfördrivare.

Min dotter är en hejjare på att fotografera. Det är en av favvosysselsättningarna just nu. Det och skottning. Och jag tycker mig se en tidig talang i fotona. Hon träffar till och med sina objekt. En blivande fotograf kanske?

Kan min bebis sparka sönder mina revben? "Den" gör iaf sitt bästa.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0