Återblick

Tuva vägrar att tro mig när jag säger att hon har legat i min mage som bebisen gör nu. Så nu ikväll så har vi suttit och kikat på gamla bilder tillsammans.


Kan knappt tro det själv...Här har värkarbetet redan börjat.

En nykläckt Tuva och en 20 kg tyngre Fredrik(det här är som ni kanske förstår inte direkt en tid han gillar att se kort ifrån...inte lätt att vara sympatigravid)

Knuttes keps var lite för stor =)



gott med tår. Lika vig som mamma...eller inte

Jag fattar faktiskt inte själv att hon varit så här liten. Och absolut inte att det ska komma en ny sån snart. Man vet ju att det ska komma en bebis, men man kan inte ta in det. Varje gång nån frågar Tuva om hon ska få en bebis svarar hon lite arg "kicka". Vi har nu förstått att hon menar en stor flicka. En storasyster. Snacka om att hon kommer bli besviken =)


Kommentarer
Louise

åh så fina kort på tuva :)

Ja inte långtid kvar nu tills det kommer ett syskon, spännande =D

2009-12-13 18:57:44
idooooo

Guuu va gulligt..tillomed jag smälter ju...litegrann ;)

2009-12-14 09:37:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0