Resan närmar sig med stormsteg

Då ska man börja packa då. Normalt sett brukar jag vara en sån här packdåre som skriver lista flera veckor innan avresa. Och som packar 1 vecka före. Nu har jag varken skrivit en lista eller börjat packa. Och imorgon kväll är enda kvällen utom den här som jag hinner. Och då ska jag vara kvar efter jobbet så att Nina kan klippa mitt hår också, så då kommer jag hem sent. Aja, det löser sig. Nu ska jag snart börja iaf.
Känns inte som vi ska åka snart....kanske är för packningen. Men det ska bli toppen härligt och jättekul.
Fredde jobbar ett extra pass idag. Så då får jag packa själv...för 3 personer. Inge kul. Nä lite får han lägga i själv, men då måste jag skriva en lista till honom imorgon så han vet va han måste lägga i själv. Har blivit en vana det där.Hjälper hellre till än att han glömt hälften av alla sina grejer när vi kommit fram. Det har hänt så jag vet...Helst skulle han vilja ta en påse med tandbosten i, ha badshorts med kalsonger på sig när han åker. Och sen vända kalsongerna varje dag. Då skulle han inte behöva packa =) Han är rolig han. Så ni hör själv, det är bäst att man hjälper till. Om inte annat för hygienens skull. =D

Vaknade helt pigg imorse. Förutom den vanliga morgontröttheten. Men att jag kände mig hängig igår kände jag inte av imorse. Skönt. Kanske hade sovit för lite. Hoppas det inte kommer tillbaka bara. Hade ont i magen en sväng inatt men det va inte alls så farligt som det varit. Jag har nu gått ini vecka 14. Å hej va det går. Spännande.

Stina drömde att man kunde se en tydlig snopp på ultraljudsbilderna. Hon brukar ha rätt i sina drömar så det kanske ligger nåt i det. Den här gången har jag ingen som helst önskan efter nåt kön, det blir lika roligt vilket som. Förra gången önskade jag i smyg en kille men tycket ju såklart även då att det skulle vara roligt med en tjej. Vi hade alltid pratat om en liten Anton när vi pratade om att skaffa barn. Så det va nog det som la dom grillerna i mitt huvud. Men när dom la upp min lilla älskling på bröstet så var allt så perfekt och då fanns det inte ens att det skulle kunnat vara nåt annat än en tjej! Åh vad jag längtar efter det där ögonblivket igen. När dom lägger upp den lilla krabaten på magen och man äntligen får se den för första gången. Det är kärlek det!

Nykläckt liten Tuvis <3

Kommentarer
Linnéa

Hej Therese. Du visar tutten ditt vulgo! :) Jaja, dom är så fina så det gör inte så mycket, hoppas ni får en trevlig semester och blir bruna och fina! Jag tänker ha kräftkalas hos mig 11 eller 12 september så boka in och kom! För jag längtar.

Puss puss

2009-08-19 23:08:57
Louise

gullig bild tycker jag! Spännande o se vem som bor i din mage denna gång ;)

2009-08-20 10:43:11
URL: http://lollo83.blogg.se/
Åsa

Gud va jag skrattar när jag läser din blogg! :)



Kram från Åsa

2009-08-20 19:23:14
URL: http://artificialgirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0