Hemma igen

Inatt kl 04.00 kom vi hem. Jag skulle upp och jobba kl 10 så det vara bara att hoppa i säng. Arbetsdagen gick bra men direkt jag slutat så kände jag riktigt hur trött jag var. Så nu är jag helt slut. Men än så länge är inte ens första maskinen klar än. Har nog 5 till sen också *suck* Trökigt med tvätten efter en resa.


Summa sumarium av resan så var den toppen. Barnen hade så himla roligt ihop. Och det är ju alltid roligt att ha flera att prata med. Tänkte lägga ut lite bilder så ni får se själva hur härligt vi har haft det.
Alex, Tuva och Tyra










































Tuva på stranden
Henke,Isabell och Jannica
Lipsillar
Isabell gillade citron
Hopp hopp


Alex
Coola Tyra
Tuva
Elsa
Elsa sover middag
Elsa,Tuva och Julina
Familjen Strömberg
Födelsedagsbarnet
Glasstime
Min lilla familj

Kom till mamma
Glass tjejer

Alex och Tuva har roligt

Tuva och Elsa på stranden
Alex och Elsa busar
Grabbarna dricker drinkar
Lollipop
Alex klubba var blåå
Barbietajm i skuggan
Tuffa Tuva

Nya bästisarna
Fredde solar mellan fingrarnaBuuus


Kommentarer
linda

va avis man blir på sol, bad och glass!



jag måste komma upp och hälsa på snart. :) snart dags för nya strumpor? :D

2009-08-29 22:25:25
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com
therese

Klart du måste. Tuva har växt så mycket så nu behövs det nog nån storlek större =)

2009-08-30 19:18:40
Louise

Härliga bilder.. underbart med sol o bad.. nu dröjer det tills man kan sola o bada i sverige igen :(

2009-08-31 09:11:43
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0