Flanör

Idag har jag jobbat första dagen på salongen på Flanör. Hade en kunde imorse när jag kom men har ändå haft fullt upp hela dagen. Toppen bra drop in ställe. Bara en massa trevliga och glada kunder att prata skit med. Härligt! Nu minns jag igen vad det är jag alltid älskat med mitt jobb. Och så insåg jag idag att jag vill ju jobba, jobba, jobba. Inte sitta hela dagen. Och så var det en otroligt trevlig omväxling med allt folk man såg och alla människor som man känner som går förbi ser ju en direkt därinne och då är det lättare för dom att komma in och boka tid. Liv och rörelse is the shit!
Är hemskt trött idag dock. Det var länge sen jag jobbade på så här. Men det känns ju bara skönare i kroppen.
Blir jobb i morgon med. Sen 30års fest. Åker direkt från jobbet till Andreas Strömbergs 30 års fest. Skulle komma närmare 50 personer. Det blir nog supernajs, hoppas bara att jag är piggare än så här =)

Det är jätteroligt att höra att så många läser min blogg. Jag tycker ju att det måste vara ganska tråkigt för er. Men kul för mig. Och många oväntade gäster har det visat sig. Smickrande =)

Party party för big mama imorn då!

Kommentarer
Louise

Flanör är nog bra, alla går ju på stan typ o då går man där =) Ska se om jag ser dig nästa gång jag går på stan. Kul att du verkar trivas =)

2009-08-15 22:27:09
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0