Ärlighet varar längst!

Jaha...då var det förbi med Salong PoppiTopp tiden för mig då! Jag har nämligen sagt upp mig idag. Det funkade verkligen inte längre! Nån måtta får det vara. Jaja det känns både otroligt sorgligt och otroligt skönt! Men det va skönt att få lufta sina känslor och visa sitt rätta jag för en stund iaf. Det ska bli så otroligt skönt att slippa vissa nere i hörnet som kan sitta kvar att gapa bäst hon vill utan att jag behöver höra nå mer! Stina och jag skiljdes intesom ovänner och det var ju skönt.

Nu bär det vidare till nya äventyr. Och äventyr kan man nog lugnt säga att det blir! Jag ska jobba åt utlänningarna som låter outbildade tjejer jobba hos dom......ja just det; dom som jag har spytt galla över i hela min frisör karriär. Men va gör man inte för att tjäna sitt levebröd? Jag måste ju faktiskt tänka på Tuva också! Funkar det inte så får jag väl söka mig vidare då, det är  inte mer med det. Hellre än att gå och lida. Jag har iofs ett annat jobb på g men inget som jag egentligen tror att jag har en ärlig chans att få. Men hoppas kan man ju alltid! Det allra värsta med det här är att jag kommer att sakna Cissi och Sofie så mycket! *snyft* Men istället får jag jobba med Nina igen och henne gillar jag. Inga intriger där inte!
 

Jag känner mig så låg nu. Känns lite som jag har tagit ett steg tillbaka i min karriär. =( Nä nu ska jag nog ta och kika lite på nån annans elände istället så jag får glömma mitt eget för en stund!

Peace out

Kommentarer
Anonym

livet tar lite små vändningar ibland syrran. först när man summerar allt efteråt som det går att säga om det va bra elle dålig, det viktiga är att man är positiv och släpper det negativa! då kan man inte annat än må bra :)är nog inte ensam att tycka att du e grym iaf.. love love!

2009-04-14 20:23:20
Louise

Du har nog gjort rätt beslut även fast det känns tufft också såklart.. Ni jobbar ju så nära inpå varandra o då måste allt funka till 100% ju..

Hoppas allt ordnar sig för dig nu!

2009-04-14 20:38:54
URL: http://lollo83.blogg.se/
therese

tack för det! Skönt att ha nån som stöttar!

2009-04-14 20:39:51
Mamman

Kan bara innstämma med föregående talare.Kram kram från Mamma

2009-04-14 20:41:05
Sofie

Åhh!!! Stumpan!! Kommer sakna dig så mycket också!! Inte sakna så, för vi måste ju ses endå, men sakna å jobba med! Och ha där! Var så tomt idag när både du och cissi var borta!! Puss puss!!

2009-04-15 22:32:04
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0